שילוח בינלאומי לחפצים אישיים

שילוח חפצים אישיים הוא הליך שאותו יש לבצע כאשר עוברים דירה למדינה אחרת, בין אם המעבר הוא זמני או קבוע של אדם יחיד לצורך לימודים או של משפחה המעתיקה את מקום מגורי הקבע שלה.
חפצים אישיים רבים מועברים יחד עם הנוסעים אל הדירה החדשה שלהם, תיק אישי לנסיעה יכול להילקח עם הנוסעים במטוס, אך תכולת הדירה \ ריהוט אישי \ כלי רכב וכדומה צריכים להישלח בצורה מקצועית, רשמית ואיכותית הן דרך האוויר והן דרך הים מונדו פלוס הינה חברה מקצועית אשר מבצעת שילוח חפצים אישיים ודואגת להעביר את חפצכם האישיים בצורה בטוחה, מוגנת, מהירה ויעילה.

באמצעות השירות של שילוח חפצים אישיים, ניתן ליהנות מהעברת החפצים מבלי שיהיה צורך לדאוג להם במהלך ההעברה, אלא רק לשלם לחברת השילוח על מנת שתעביר את החפצים ליעדם בצורה הטובה והיעילה ביותר .


מונדו פלוס
מונדו פלוס היא החברה שאותה אתם צריכים כאשר אתם עוברים לחו"ל, ומחפשים שירות של שילוח חפצים אישיים, אנו במונדו פלוס נותנים שירותי שילוח בינלאומיים מהארץ לכל יעד בעולם, הן של חפצים אישיים והן של ציוד עסקים או משרדים. איתנו במונדו פלוס אתם חוסכים לעצמכם את כאב הראש של הביורוקרטיה והפרוצדורות השונות הכרוכות בהעברת החפצים שלכם .
מונדו פלוס מעבירה את החפצים האישיים שלכם ישירות מן המיקום הישן שלכם בארץ אל המיקום החדש שלכם בחו"ל, מבלי לערב גורמים נוספים, על מנת להמעיט ככל האפשר בפוטנציאל של נזק לחפצים. עם חברת מונדו פלוס אתם מסודרים גם בחו"ל, בקלות .
מעוניינים בשירות שילוח חפצים אישיים? בואו ליהנות מן השירות האיכותי של מונדו פלוס!