מחירון ייצוא אזור 4

מחיר משלוחי יצוא מישראל לניירת ומסמכים / טובין - למשלוח מהיר אקספרס

תנאי עסקה 
כל משלוח כפוף לתנאי ההובלה בתאריך המשלוח של חברת מונדו פלוס הרלוונטית. מונדו פלוס שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התנאים והגבולות, תעריפי ההובלה ו\או תעריפי טיפול מיוחד. היטלים וחיובים אחרים בכל זמן נתון וללא התרעה מראש. לפרטים נוספים או קבלת הנוסח המלא של התנאים וההגבלות של מונדו פלוס אנא צרו קשר עם מחלקת שירות הלקוחות.
מחיר
המחירים הינם עבור איסוף, הובלה ומסירה בלבד ואינם כוללים היטלים, מסים ועמלות מקומיות. המחירים נקובים בדולר ארה"ב, למעט שירותים נוספים הנתונים בארץ הנקובים בשקלים בתוספת מע"מ כחוק.
המחירים המופיעים באתר הינם ללקוחות המבצעים הזמנה אונליין באתר
ללקוח המבקש הזמנה טלפונית תתווסף עלות 25$ לכל ההזמנה / משלוח
שער ההמרה לחיוב בשקלים הינו שער העברות והמחאות גבוה של בנק לאומי. השולח ו\או מי מטעמו אחראי בלעדית לסמן את סוג השירות המבוקש בשטר המטען. החיוב יהיה ע"פ השירות שנבחר ו\או סומן בשטר המטען.  במקרה של אי סימון סוג השירות במקום המיועד בשטר המטען, המשלוח יישלח בשירות אקספרס כברירת מחדל (כאשר השירות קיים ליעד נבחר) יחויב בהתאם.
היטלים
היטל דלק  – היטל הדלק תקף  ובתוספת 20% מסך עלות מחיר השילוח , לפרטים נוספים צרו קשר עם מחלקת שירות הלקוחות.
היטל ביטחון – מחיר הובלה בשירותי האקספרס והאקונומי הבינלאומיים יכלול היטל ביטחון בתעריף של 0.25$  לק"ג
שירות שחרור ממכס
מחלקת השחרורים ממכס תדאג לשחרור מהיר ומקצועי של המשלוחים שלכם.
משקל לחיוב
אנו רשאים לשקול את המשלוח או למדוד את נפחו. במידה וימצא חוסר התאמה בין המשקל ו\או הנפח המוצהרים על ידך לבין המשקל ו\או הנפח שנמדדו על ידינו – מוסכם כי המשקל ו\או הנפח שנמדדו על ידינו ישמשו לחישוב דמי השילוח. מונדו פלוס תחייב את השולח בגין המשקל המטען בפועל או בגין המשקל הנפחי של המטען לפי הגבוה מבין השניים, כאשר המשקל הנפחי יחושב בהתאם לנוסחת ההמרה המפורטת מטה. מונדו פלוס רשאית לבדוק את המשקל ו\או הנפח ו\או את מספר הפריטים של המטען ובמקרה של אי התאמה בין הצהרת השולח לגבי המשלוח ו\או הנפח ו\או מספר הפריטים, אז השולח מסכים כי המשקל ו\או הנפח ו\או מספר הפריטים של המטען שיקבעו על ידי מונדו פלוס ישמשו לצורך ביצוע החישוב.